5 kroků jak snadno a jednoduše zhubnout

21. století s sebou přináší řadu technických pokroků. Pomalu už za vás všechno udělají spotřebiče, počítače a vy se nemusíte ani zvednout ze židle. Bohužel, to se nedá říct o hubnutí. Přestože žijeme v době technických pokroků, vědci nepřišli s revolučními pokroky, které by nám vyčarovali cihličky na štíhlém bříšku. Proto byste neměli sedět a čekat, že počítače budou hubnout za vás, ale nezoufejte. Už jen to, že se zamýšlíte nad tím, že je čas se změnit a čtete tento článek, je polovina úspěchu. Ta druhá polovina spočívá v dodržování těchto pár kroků.

5-kroku

Hubněte pojídáním, ne hladověním

Pokud se snažíte zredukovat vaši tělesnou hmotnost bez jojo efektu, nikdy se vám to nepodaří, pokud budete hladovět. Je to zapříčiněno tím, že pokud tělu delší dobu nedodáte potravu, začne si dělat zásoby a vy tím nic jiného nedosáhnete jen to, že si zpomalíte metabolismus a přiberete pomalu už i se vzduchu. Nepodaří se vám to však ani v případě, že budete konzumovat nezdravá jídla. Bohužel ale zdravá strava představuje 70% úspěchu. To, že ze zdravé stravy se nenajíte je jen mýtus. Pravdou je, že díky zdravé stravě nikdy nepocítíte vlčí hlad protože vaše glykémie, jinak řečeno cukr v krvi, je neustále v rovnováze, tedy nekolísá a vy nepociťujete hlad. Při redukci hmotnosti se záměrně zvyšuje podíl bílkovin a snižuje podíl cukrů a tuků. Pokud si v tomto případě neumíte představit co byste měli jíst a co ne, prostudujte si 5 denní dietu založenou na stejném principu.

Jezte pravidelně 5-6x za den 

Nejlépe uděláte pokud si váš celkový denní příjem rozvrhnete do 5-6 jídel za den. V žádném případě nevynechávejte žádné jídlo, protože se může stát, že pokud vynecháte například svačinu, k obědu sníte mnohem více jídla. Laicky řečeno “Nálada se”, tedy jakoby doháníte, co jste zameškali a kromě toho, že zatížíte vaše trávení, přibíráte.

Sport jako součást vašeho každodenního života

Strava představuje 70% úspěchu. Zbývajících 30 je o sportu. Tyto dva faktory se navzájem prolínají a doplňují. Svůj cíl nedosáhnete, pokud se budete jen zdravě stravovat a vůbec se nehýbat. Na hubnutí jsou vhodné aerobní aktivity jako je běh, cyklistika, plavání atd. Pro budování svalové hmoty je třeba provádět anaerobní aktivity a tedy, např. silový trénink a cviky v posilovně. Nejideálnější bude, když začnete aerobním cvičením, po dobu anaerobním a pak tyto dva druhy kombinovat.

Pijte hodně vody

Nato abyste začali hubnout, potřebujete nakopnout váš metabolismus. Další nedílnou součástí úspěšného hubnutí je pití čisté vody a úplné vyřazení slazených nápojů. Nejideálnější je, pokud každou hodinu vypijete sklenici vody. Za den jsou to přibližně 3 litry.

Produkty na podporu hubnutí

Vaše tělo kromě sportu, zdravé stravy a vody potřebuje i kvalitní a vhodné doplňky stravy, které vám dodají potřebné množství vitamínů a minerálů, a samozřejmě, podpoří a urychlí vaši cestu za vysněným tělem. Fykotín je jedním z mála vhodných řešení na podporu hubnutí.

A ještě jeden typ. Přestože cesta za sexy postavou je náročná a klikatá, nevzdávejte se a určitě přijdete do cíle.

Ohodnoťte nás
Děkujeme za Vaše hodnocení
 

bdsm_fetis_latex_spanking

Prohlížíte si web s erotickou a sexuální tématikou, pro užití tohoto webu a veškerých služeb zde poskytovaných musíte splňovat níže uvedené podmínky a souhlasit s nimi

1. Jsem zletilý/á a je mi více než 18 let. Jsem starší, než ukládá zákon státu, ve kterém se nacházím pro vstup na erotické stránky a není státem, ve kterém je vstup na erotické stránky zakázán/omezen

2. Materiály na této stránce jsou určené jen pro soukromé využití a jen pro mou potřebu

3. Na stránky vstupuji dobrovolně a nijak mne erotický materiál nepohoršuje

4. Budu dbát na to, abych neumožnil přístup na tyto stránky osobě mladší 18-ti let

5. Souhlasím s výše uvedenými podmínkami a jsem si vědom/a, že za porušení těchto pravidel mi hrozí občanskoprávní, nebo trestní stíhání

Ohodnoťte nás
Děkujeme za Vaše hodnocení